Megbüntették a TV2-t a Tények miatt

Megsértette a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét a TV2 Tényekfebruár 9-i adásával, amikor egy, jobbikos parlamenti képviselők által felvett juttatásokról szóló – Nem mondtak le, milliókat kaptak című – hírösszeállításban az érintett Jobbik Magyarországért Mozgalom ellentétes álláspontját nem jelenítette meg, állapította meg a Médiatanács az érintett szervezettől beérkezett kérelem kivizsgálásakor.

Hirdetés

A Médiatanács e hét keddi ülésén arra kötelezte a médiaszolgáltatót, hogy vagy öt napon belül tegye közzé az erről szóló Médiatanács-döntést, vagy a döntésben megfogalmazott közleményt, vagy tizenöt napon belül a kérelmezőnek adjon lehetőséget álláspontja megjelenítésére.

A Médiatanács csak kérelemre folytathat le kiegyensúlyozottsági eljárást, hivatalból nem indíthat vizsgálatot – hangsúlyozta a médiahatóság.

A Médiatanács e heti ülésén egyébként 5 évvel meghosszabbította a Fidesz-közeli médiaholding rádiójának, a Part FM-nek a médiaszolgáltatási jogosultságát és döntött a City Rádió Best FM-re történő névváltásáról. Erről és a többi jelentősebb döntésről ide kattintva olvashatnak bővebben.

Figyelmükbe ajánlunk egy, a TV2-vel és a médiahatósággal kapcsolatos cikket arról, hogy a Media1 elkérte a Soros Barométert és a Migráns Mutatót.

via media1.hu

Megosztás ismerősökkel

Add tovább cikkünket, hogy másokhoz is eljusson!